Dołącz do Policji – nabór już 25 listopada!
Praca w Policji to nie tylko zawód, ale także misja, która łączy w sobie wyzwania, rozwój i nieocenioną satysfakcję z pomagania innym. Dla osób poszukujących kariery, która zapewnia nie tylko stabilność, ale także możliwość osobistego i zawodowego rozwoju, Policja może być idealnym wyborem. Zatrudnienie w tej formacji oferuje różnorodne doświadczenia i okazje do nauki nowych umiejętności. Zanim jednak zdecydujesz się na tę ścieżkę zawodową, warto zrozumieć, jakie wymagania trzeba spełnić, jak wygląda proces rekrutacji oraz jakie są terminy przyjęć w nadchodzącym roku.
Terminy przyjęć do Policji w 2025 roku
Zainteresowani dołączeniem do służby w Policji powinni zwrócić uwagę na planowane przyjęcia, które odbędą się 25 listopada i 30 grudnia. Rekrutacja jest prowadzona w różnych jednostkach, w tym w Oddziałach Prewencji Policji w Płocku i Radomiu, a także w Samodzielnym Pododdziale Prewencji Policji w Ostrołęce. Ponadto, Komendy Miejskie i Powiatowe w miastach takich jak Ostrołęka, Płock, Radom, Siedlce oraz wiele innych, również będą uczestniczyć w tym procesie.
Kto może ubiegać się o pracę w Policji?
Aby móc przystąpić do służby w Policji, kandydat musi spełniać określone kryteria. Wymagane jest posiadanie polskiego obywatelstwa, dobrej opinii, pełni praw publicznych oraz niekaralności. Kandydaci powinni mieć co najmniej średnie wykształcenie oraz zdolności psychofizyczne niezbędne do pracy w uzbrojonych formacjach, które wymagają przestrzegania rygorystycznej dyscypliny. Dodatkowo, osoby podlegające kwalifikacji wojskowej muszą mieć uregulowany stosunek do służby, co oznacza odbycie zasadniczej służby wojskowej lub przeniesienie do rezerwy.
Proces rekrutacji: Krok po kroku
Kandydaci zainteresowani służbą w Policji mają możliwość złożenia dokumentów osobiście w komendach miejskich i powiatowych województwa mazowieckiego. Dokumenty można dostarczać w godzinach pracy urzędów – codziennie od 7:30 do 15:30, a we wtorki do 18:00, w sekcji doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Radomiu.
Dokumenty niezbędne do rekrutacji
Osoby aplikujące muszą przygotować: podanie o przyjęcie do służby, wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B), kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, a także świadectwa pracy lub służby z poprzednich miejsc zatrudnienia. Dodatkowo, konieczne są kopie książeczki wojskowej lub innych dokumentów potwierdzających uregulowanie służby wojskowej. Podczas procesu rekrutacyjnego kandydat może być zobowiązany do okazania dowodu osobistego na żądanie pracownika doboru.
Wszelkie dodatkowe informacje na temat rekrutacji można uzyskać, kontaktując się telefonicznie z odpowiednimi działami. Złożone dokumenty nie będą zwracane, dlatego warto skopiować wszystkie niezbędne informacje przed ich dostarczeniem.
Wsparcie i kontakt
Osoby, które mają pytania dotyczące procesu rekrutacji, są zachęcane do kontaktu z Zespołem Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie. Zespół ten oferuje pomoc w rozwiewaniu wszelkich wątpliwości związanych z aplikacją i kwalifikacjami potrzebnymi do podjęcia służby w Policji.
Źródło: KPP w Ciechanowie

Technologia ICam zwiększa bezpieczeństwo na ciechanowskich drogach
Skuteczna akcja policji: 140 zatrzymanych w ogólnopolskich poszukiwaniach
Pijany kierowca peugeota z niemal 3 promilami wpadł dzięki czujności świadka
41-latek aresztowany po ujawnieniu 1,6 kg narkotyków i 393 tys. zł w gotówce
Tragiczny pożar w Ciechanowie: Odkryto zwłoki mężczyzny
Pijany rowerzysta z niemal trzema promilami zatrzymany przez policję
Cedrob S.A. zdobywa tytuł „Przyjaciel Biblioteki” w Ciechanowie
Dołącz do Policji – nabór już 25 listopada!
Poranek pełen leśnych przygód w bibliotece!
Bezpieczeństwo na drogach jesienią: kluczowe zasady dla kierowców i pieszych